Logo

הדברת מכרסמים לעומת לכידת מכרסמים

תוכן עניינים

האם יצא לכם אי פעם להתעורר מקול צעדים וציוצים בארונות המטבח או עליית הגג? לי יצא, וההרגשה מאוד לא נעימה באמצע הלילה. המכרסמים הנפוצים בבתים בארץ ישראל הם עכברים וחולדות, מפגש עם חולדה או עכבר באמצע הלילה יכול להיות לא נעים. מכרסמים אלה פעילים בעיקר בשעות הלילה, בשעות היום הם יחפשו מקום מסתור בו יוכלו להתחבא. בשעות החשיכה הם יחפשו מזון לקחת אל מקום המסתור. במידה ואתם שומעים בלילות צעדים או קולות מעליית הגג או מארונות המטבח יכול להיות שיש לכם אחד מסוגי המכרסמים בבית. המכרסמים הן חיות חברתיות אשר מתרבות בקצב גבוה, אם יש לכם חשש למכרסמים מומלץ להזמין לוכד מכרסמים אשר יזהה את המכרסמים וילכוד אותו לפני שהבעיה תתפשט.

לוכד מכרסמים

מהי הדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים היא שיטה בה איש מקצוע מפזר רעל במקומות אסטרטגיים (בעיקר פתחי ביוב ובמקומות אשר לא נגישים לחיות מחמד וילדים קטנים) על מנת שהמכרסמים יגיעו ויאכלו מהרעל. שימוש ברעל נגד מכרסמים יכול להיות מאוד מסוכן ולא מומלץ להשתמש ברעל זה בצורה עצמאית, פיזור הרעל צריך להעשות על ידי מדביר מוסמך בלבד אשר ידע היכן לפזר את הרעל בצורה שלא תסכן את בני המשפחה

החסרון העיקרי של שיטה זו הוא שלאחר שהמכרסם אכל מן הרעל הוא יכול להסתתר במקום לא נגיש (צנרת או בקירות) ולמות שם. דבר זה יכול לגרום למפגע ריח בבית עד שימצא המקור – מציאת המקור יכולה לגרור עלויות גבוהות במידה והמכרסם מת בתוך צנרת הבית או בקירות הבית.

מהי לכידת מכרסמים

לכידת מכרסמים היא שיטה עדינה יותר אשר מאפשרת לתפוס את המכרסם במלכודות מסוגים שונים ולפנות אותו מן הבית. לוכד מכרסמים מקצועי ידע להניח מלכודות במקומות שונים (קרוב למקומות מסתור אפשריים) על מנת שהמכרסם ילכד בצורה מהירה ויעילה כך שהמכרסם לא יפריע לחיי האנשים בבית. לוכד מכרסמים ידע לזהות את המכרסם הספציפי ולהתאים את שיטת הלכידה והפיתיון למכרסם.

ניתן לעשות שימוש במלכודות באופן עצמאי, במידה והחלטתם להניח מלכודות מומלץ לבדוק אותה באופן יומי על מנת שהמכרסם שילכד במלכודת לא ימות בתוכה והריח יהיה בלתי נסבל.

מה עדיף לבחור? מדביר מכרסמים לעומת לוכד מכרסמים

כל מדביר הוא גם לוכד מכרסמים, כל מה שאתם צריכים לבחור זה את השיטה שבה הוא יפעל על מנת לפטור אתכם מהמטרד שהגיע לביתכם. בבתים פרטיים עדיף ללכוד את המכרסם ולא לפזר רעל, את הרעל ניתן לפזר בביוב על מנת שהמכרסמים שמתחבאים שם ימותו יאכלו אותו וימותו בביוב.

אצלנו, ב- NoBugs כל המדבירים נותנים גם שירות של לכידת מכרסמים ואנו מאפשרים ללקוח לבחור את השיטה הרצויה לו. כמובן, שאנו נמליץ לכם על השיטה הטובה ביותר לפתרון הבעיה אך הבחירה בידיים שלכם.

מחפשים מדביר?